Archief van
Categorie: marketing

Wat houdt mission statement in en wat kan het voor jouw bedrijf betekenen?

Wat houdt mission statement in en wat kan het voor jouw bedrijf betekenen?

Wat houdt mission statement in en wat kan het voor jouw bedrijf betekenen? Een mission statement formuleer je om richting te geven aan je bedrijf. Het is krachtig om medewerkers te betrekken bij het opstellen ervan. Samen draag je dan de koers van jouw organisatie. Dit kan energie en commitment geven aan een team. Vaak wordt deze statement ook wel het kompas van het bedrijf genoemd. Het wijst je medewerkers de weg. Een krachtig bedrijf is vaak koersvast. Een duidelijk…

Lees Meer Lees Meer

Blijven groeien

Blijven groeien

Het komt vaak voor dat een bedrijf niet goed weet wat ze moeten doen om te groeien. En dat is geheel logisch, want als werknemer van het bedrijf kan het zijn dat je er te diep in zit en door de bomen het bos niet meer ziet.  Er zijn een aantal tips die je erbij kunnen helpen om de bomen beetje bij beetje weg te nemen. Feedback van klanten Door feedback te vragen van de klanten ga je gericht aan…

Lees Meer Lees Meer

De unieke werkwijze van Webactueel

De unieke werkwijze van Webactueel

Webactueel is een full service internetbureau dat zich vooral richt op WordPress. Wilt u een WordPress website laten maken dan bent u hier aan het juiste adres! Voor Webactueel gaat een WordPress website maken namelijk veel verder dan een op zichzelf staande opdracht. Wie klant wordt bij Webactueel gaat een duurzame en aandachtvolle relatie tegemoet. Webactueel is namelijk voortdurend gericht op het verbeteren van de websites van haar klanten. Al sinds 2012 gebruiken zij een unieke werkwijze waardoor er grote…

Lees Meer Lees Meer

Zo maak je een huisstijl helemaal compleet

Zo maak je een huisstijl helemaal compleet

De huisstijl van een bedrijf is eigenlijk een soort visitekaartje van wat je met je bedrijf wil uitstralen. Hoe presenteer je je naar buiten, wat wil je dat mensen gaan denken en welke associatie moet het gaan oproepen? Een goede huisstijl weerspiegelt de identiteit van je bedrijf. Een goede huisstijl bestaat uit een aantal verschillende onderdelen. Een aantal hiervan zie je terug in elke huisstijl, maar er zijn ook optionele onderdelen die niet per se behoren tot een huisstijl. Ben…

Lees Meer Lees Meer

Internet maakt individuele marketing mogelijk

Internet maakt individuele marketing mogelijk

Het gemak van internet Internet heeft een de overgang van massamarketing naar individuele marketing in een hoog tempo versneld. Het doel van individuele marketing is het volledig op maat maken van producten of marketing voor een individuele klant. Doordat het profiel van de individuele klant via het internet bekend is, is het mogelijk om aanbod op maat te realiseren. Zo kan je via het internet bijvoorbeeld heel gemakkelijk telefoonhoesjes laten maken met je eigen foto of tekst erop. Tevens kan…

Lees Meer Lees Meer

Meer informatie over hoger scoren in Google

Meer informatie over hoger scoren in Google

Hoe zorg je er voor dat je website hoog wordt getoond in de zoekresultaten van Google? Dit is een vraag die veel mensen zich afvragen. Om een hoge positie te kunnen behalen in Google is het van belang dat je kennis hebt over zoekmachine optimalisatie en adverteren in de resultaten van Google. Deze beide specialismen maken onderdeel uit van zoekmachine marketing, afgekort ook wel S, en digitale marketing. Met behulp van zoekmachine marketing kun je je website een boost geven…

Lees Meer Lees Meer

Bovenaan staan in Google levert veel voordeel op

Bovenaan staan in Google levert veel voordeel op

Je wil een hogere positie behalen in de zoekresultaten van Google, maar waar begin je dan? Zoekmachine marketing helpt je bij het verkrijgen van een betere positie in Google. Maar hoe kun je dit specialisme het beste toepassen? En waaruit bestaat het eigenlijk? Als je zelf weinig tot geen kennis hebt over digitale marketing is het goed voor te stellen dat je geen antwoord hebt op deze vragen. Laat staan dat je zelf aan de slag kunt gaan met het…

Lees Meer Lees Meer

Blijf niet achter met social media marketing

Blijf niet achter met social media marketing

Ben jij met je onderneming nog steeds niet begonnen met social media marketing? Dan loop je toch echt achter op de concurrentie. Steeds meer en meer bedrijven ontdekken de voordelen van social media marketing. Zorg er daarom voor dat je meegaat met je concurrenten en dat je erachter komt waarom zij zoveel succesboeken met de inzet van social media marketing, en waarom jij hier nu pas achter komt. Belangrijke tips Het is belangrijk dat je weet wie je doelgroep is…

Lees Meer Lees Meer

Adverteren in YouTube

Adverteren in YouTube

Er blijven altijd mensen die achterdochtig zijn, maar de kenners zijn het er allemaal over eens: YouTube neemt langzaam de televisiewereld over. Steeds meer mensen ontdekken YouTube en de leuke video’s die er te vinden zijn. Het is daarom helemaal geen gek idee om video adverteren in YouTube te overwegen. Er liggen namelijk veel kansen om je doelgroep te bereiken. Maar, hoe gaat het adverteren op YouTube eigenlijk in z’n werking? Hoe weet je precies waar je doelgroep zich bevindt…

Lees Meer Lees Meer

Verdiende aandacht voor jouw boodschap

Verdiende aandacht voor jouw boodschap

Zorg dat klanten naar jou toekomen Inbound marketing is een goede strategie die ervoor zorgt dat potentiele klanten naar jou toekomen. Dat je gevonden wordt op basis van relevante en handige informatie. Hierdoor zullen deze potentiele klanten in contact willen blijven met jouw bedrijf gedurende hun aankoopreis, met de reden dat je iets toevoegt. Inbound marketing creëert organische zichtbaarheid, sociale reikwijdte en thought leadership. Inbound marketing is daarom vooral een denkwijze waarbij uitgaat van eigen kracht, kennis en kunde. Meer…

Lees Meer Lees Meer