Archief van
Categorie: communicatie

5 tips voor een betere personal branding

5 tips voor een betere personal branding

Je gaat op sollicitatiegesprek, je komt op tv of je bent aan het netwerken. Personal branding komt altijd van pas! Uiteraard moet je altijd jezelf blijven, maar het is toch fijn als mensen positief over je praten. Met kleine trucjes wek je een betere indruk. In dit artikel vind je dus 5 tips voor een beter profilering! Bestel visitekaartjes Misschien zal je je eigen afvragen: Waarom zijn er in deze digitale tijdperk nog visitekaartjes? Omdat het nog steeds een praktische…

Lees Meer Lees Meer

Bloggen is een belangrijk aspect om contact te onderhouden

Bloggen is een belangrijk aspect om contact te onderhouden

Een blog hebben op uw website is iets wat de laatste jaren vrij normaal is geworden. Daarom valt het de consument sneller op wanneer u géén blog heeft. Bloggen is een belangrijk aspect om contact met consumenten te onderhouden. En het test uw volhoudingsvermogen. U moet natuurlijk artikelen blijven schrijven en posten.   Waarom zou u beginnen met bloggen? De belangrijkste vraag die u uzelf moet stellen wanneer u wilt beginnen met bloggen is; waarom? Het niet doen omdat ‘alle…

Lees Meer Lees Meer

Reclame

Reclame

Reclame is een erg belangrijke factor voor uw bedrijf. Reclame maken kan op vele manieren. Het gaat er bij reclame maken om dat u de consument bekend laat maken met het merk en dat er een waarde wordt gehecht aan een bepaald product of dienst. Visuele reclame kan op verschillende manieren. De manier van reclame maken is afhankelijk van wat relevant is voor een bedrijf. Bergslot is gespecialiseerd in het maken en ontwikkelen van visuele reclame voor een grote verscheidenheid…

Lees Meer Lees Meer

Waar stopt marketing en begint communicatie?

Waar stopt marketing en begint communicatie?

Marketing en Communicatie zijn twee compleet verschillende termen, maar hebben anderzijds ook weer met elkaar te maken. Zonder marketing afdeling, is er geen communicatie afdeling. En vaak worden deze twee afdelingen in een bedrijf zelfs samengevoegd aangezien deze twee afdelingen veel overlap hebben. Om duidelijk onderscheid te kunnen maken tussen deze twee afdelingen, gaan we in dit artikel beide varianten goed onder de loep nemen. We gaan kijken naar wat precies de definitie is van marketing, en wat dit inhoudt….

Lees Meer Lees Meer

Verschillende varianten marketing

Verschillende varianten marketing

Wanneer men spreekt over het begrip marketing, denk je waarschijnlijk al snel aan termen als marketinginstrument, marketingmix, marketingstrategie en meer. Maar daarnaast zijn er nog veel meer andere varianten marketing. Ooit gehoord van buzz marketing, e-mailmarketing, online marketing en/of marketingcommunicatie? Lees dan zeker nog eens verder in dit artikel en kom meer te weten over verschillende soorten marketing. Buzz marketing De term buzz marketing is nog vrij nieuw in deze wereld. Je zou deze variant kunnen vergelijken met mond-tot-mond reclame….

Lees Meer Lees Meer